P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

برین به این سایت


http://www.whathair.com/en/?n=ir


 اسم و فامیل خودتون رو بنویسید چیز های مختلفی که تو شخصیتتونه رو بهتون میگه مثل مدل مو یا هر چیز دیگه ای حتما برین باحال ترین چیز دنیاس برین ادامه مطلب مال خودمو گزاشتم




مدل موی من که اینجوری بود یا حضرت فیل حالا خدا رو شکر این مال لباس نلود مگه نه ناموس و شرف بابام کلا میرفت زیر یه ؟خیییییییییییییییلی بزرگ. اگه قراره این به من بیاد فک کنم صبحا که از خواب پا میشم نباید موهامو شونه کنم.

 

 نوع رانندگی من

 lucky driver



به درد بخور ترین تلفن برای من





من تو زندگی اینده م حاحاااااا این یکیش خوب بود




سیاره ای که ازش اومدم



شغلی که براش خوبم

باغبونی




شکل بچه م تو ایندهکاملا معلومه از باباش میره نه؟


حتما برین خیییییییییییلی باحاله

نظرات 6 + ارسال نظر
anita سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 18:52

vali gedi
yyyyaaaaaaaaaaa hazrate fiiiiiiiiiiiiiil

kari nakon mal khodetam bezaram

nannan سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 18:46

kheili behet miad rast mige bekhoda

nando دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 01:52

Anita???????
Cha kar bazika eyra!!

eicha eira tak harche jega fargh akat veblogek ka mn droosicam har wasa

anita یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 20:16

خخخخخخخخ چقد بهت میاد چه ناز شدی لباسشو حای حای حای

nazar lotfete mal khodetam didam az mal man ke badtar bood

nando جمعه 21 آذر 1393 ساعت 14:01

Mona am miss.r kiye????

karek wak to

miss.r سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 20:41

اولا اون گذاشتمتو درس بنویش نمونه
ویییییی چ جوانا
مگه شونم میکنی؟
بیگگگگگگ لااااااااااااااااااایک

خر خدا تو اول برو بنویش خودت رو درست بنویس دانش اموز نمونه در ضمن من الان فعلا گیز ندارم تا شونه کنم بعدشم thank you for like miss RRRRRR

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد