P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

برین و حال کنین

وجدان چیست؟
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
چیزى است که انسان راازگناه بازنمیدارد،فقط گناه راکوفت آدم میکند


دختره خونشون طبقه دوم بوده

اومده تو کوچه دیده کیفشو نیاورده

رفته کنار پنجره داد زده مامان کیفمو بزار رو کلیپسم بیاد پایین


یه موقعی تو مراسم عقد سکه میدادن. بعدش نیم سکه
.
.

.
بعدش ربع سکه
.
.
.
بعد سکه یک گرمی و پارسیان شد
.
.
اینجوری که پیش میره زمان ازدواج ما بهمون کارت صد افرین میدن



نامه سرگشاده پسرا به گشت ارشاد برادران:

بی نهایت از زحماتتان متشکریم!


چون به هر دختری میگیم بریم بیرون یه دور بزنیم؟

میگه نه میام خونتون!!!!





وسیله جمع کردن دخترا واسه سفر
عزیزم پد لاک پاک کن به من میدی دیگه نیارم,
نه گلم پد لاک پاک کن یه وسیله شخصیه.

حالا پسرا
ممد شورت و پیژامه برندار من میارم.
باشه پس منم مسواک میارم.:|





کیا مثل من هنوز دارن از تخمه های شب یلدا که زیر مبل و میز جا مونده تغذیه میکنن؟!!!!





یادمه بچه بودم چادر مادرم می گرفتم که گم نشم


الان موندم بچه ها چطوری ساپورت مامانشونو بگیرن...






اینایی ک هر روز یکی
میشه نیمه گمشدشون
.

.
.
.
.
.
.
.
.
اینارو اذیت نکنید !
اینارو خدا تیکه پاره آفریدشون....
مثه سرویس هشت تیکه آگرین:)






شادی ﻳﻌﻨﻰ...
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﻪ ﻣﻮﻫﺎﻯ ﻋﺸﻘﺖ ﺍﺩﺍﻣﺲ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﯽ!
چیه من اینطوری شادم :|
عشق خودمه به خودم مربوطه :|






ﻋﺪﻡ ﺍﻣﻨﻴﺖ ﭼﻴﺴﺖ (((:
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻋﺪﻡ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮﯼ ﯾﻪ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺳﻨﮓ ﺗﻮﺍﻟﺘﺶ ﺗﺎ ﺩﺭ، ﺑﯿﺶ ﺍﺯ 1
ﻣﺘﺮ ﺑﺎﺷﻪ، ﺩﺭﺵ ﻗﻔﻞ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ، ﻭ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﺎﺯ ﺑﺸﻪ، ﻫﻤﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﯿﻢ ﺧﯿﺰ ﻭ
ﺁﻣﺎﺩﻩ، ﻣﺜﻞ ﺧﻂ ﺷﺮﻭﻉ ﺩﻭﯼ ﺳﺮﻋﺖ ﺣﺎﻟﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ !






پسر:عشقم یه عکس خوشگل از خودت واسم بفرست.
دختر:چشم ولی تو هم محض احتیاط یه عکس از خواهرت واسم بفرست عشقم.
(شیطان سر پا ایستاده بود سیگارش را خاموش کرد و کف مرتبی برای دختر زد)

پسر:بدون معطلی عکس اون یکی دوست دخترش را واسه دختر فرستاد.
(بیچاره شیطون کم اورد و رو آورد به مصرف مواد مخدر و شیشه)
دختر:وای مرسی عزیزم ... الان عکسمو واست ایمیل میکنم و عکس دوست دختر برادرشو فرستاد.
پسرک خوشحال وقتی ایمیلشو باز کرد عکس خواهرشو دید...!!!!
(هیچی دیگه این داستان باعث شد شیطان ادامه تحصیل بده بعد از ظهرها هم کلاس تقویتی میره).






یه سوال …

تو تبلیغات یخچال فریزر همیشه یه کیک دست نخورده تو یخچاله

اصلا مگه همچین چیزی ممکنه ؟






دختر همسایمون
تو کنکور امسال بیستا مونده به آخر شده. ..
باباش داشت شیرینی پخش می کرد. ..!!

میگم چرا؟ ؟؟؟









میگه فکر نمی کردم بیست نفر از این خنگ ترم تو ایران باشه. ..







داشتم غصه میخوردم

.


.

.

.

.

توش مو بود دیگه نخوردم

نظرات 5 + ارسال نظر
سیا چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 17:56 http://eshghemans.blogsky.com

من همیشه به دنبال کسی می گردم

که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید...

گل:

ولی من دنبال یه قرون پولم:

Sana شنبه 13 دی 1393 ساعت 12:14

عالییه عالییییی

ممنون

nastaran جمعه 12 دی 1393 ساعت 13:54

ممنونم مهربون که سرمیزنین


بله حتما میام چرا که نه ^_^

^_^

محمد ناقوس چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 16:06 http://naghous.blogsky.com

شما همون قالب قبلی رو بزار
خخخ این خیلی شلوغو رنگاوارنگه کهههههه

خوشگله
شما عوض نکردین کههههه

nastaran چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 12:23 http://annabenna.blogfa.com

وبتون قشنگه ^_^


مرسی که سرزدین

ممنون بازم سر میزنیم شما هم سر یزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد