P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

یه نصیحت از من به شما

هیچ وقت گوشیتونو کنار اسپیکر کامپیوتر نزارین من همین الان به این دلیل یک عدد دعوای حسابیم کردن

نظرات 3 + ارسال نظر
Bahar شنبه 20 دی 1393 ساعت 11:59 http://isosorry.blogfa.com

دروووود به همه

بلخره آپ کردم.اووووف.کار سختیه هااااا

تو تاکسی نشسته بودم یه خانومه و یه آقاعه با هم دعواشون شده بود

مرده گفت:اصلن جواب ابلهان خاموشیست خانوم.زنه هم قاتی کرد گفت:پس خفه شو..

من در اون لحظه.... :)))))

کلاغای تو اسمون.. O_o

سلاااااااااااام خیلی وقته ندیدمت از اولین روز عمرم وبت خیییییییییلی توپه ایول چیه خوب زنه صادق بوده با خودش بده؟

mahsa جمعه 19 دی 1393 ساعت 14:33 http://twoalonegirls.blogfa.com/

حذف نکردم...ثبت موقت زدم گذاشتم شب بچه ها میان بزارم..الان دوباره گذاشتم^_^

باش^_^

nastaran جمعه 19 دی 1393 ساعت 14:09

"مهم نیست"


"فراموش بشم"

"مهم اینه که "


"از دلت نرم "

شما نه فراموش میشی نه از دل ما میری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد