P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

پسر به دختر : میخوای خورشید زندگی من باشی؟؟؟ دختر : آره پسر : پس به اندازه 130,000,000,000,000 کیلومتر از من دور شو...

همونطور که مستحضرید الان قیمت بشکه از خود نفت گرونتره! بر این اساس قراره از این به بعد تو ظرف یکبار مصرف نفت رو صادر کنیم و اگه همینطور پیش بره کشورهای خواهان نفت باید با خودشون قابلمه بیارن!




زن به شوهرش میگه : تو هندوستان یک زن رو به قیمت یک گوسفند فروختند.. به نظر تو این بی انصافی نیست؟؟؟ شوهره میگه : نه اگه زن خوبی باشه می ارزه...





سکته چیست؟!
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سکته حال من بدبخت بود که وقتی بعد از یه نصف روز تلاش یه قابلمه لوبیا پلو پختم اونم با ته دیگ سیب زمینی زعفرونی رفتم تلفن جواب بدم برگشتم دیدم نامرد دوستام همه ته دیگ خوردن برای منم هیچی نذاشتن
این جا بازداشتگاهه قرار ببرنم زندان تا تاریخ اعدام مشخص بشه
زدم همشون کشتم ولی کاملا ارزششو داشت
عاشقتم ته دیگ سیب زمینی





آیامیدانیدکه ایده اولیه فیسبوک و وایبروشبکه های اجتماعی از ایرانیان دزدیده شده است؟
.
.
.
.
.
.
ایرانیان ازدیرباز احساسات وافکارخودرابرروی دیوارتوالت های عمومی بادیگران به اشتراک میگذاشتند ، هرچندلایک نمیخورد!! ،اماکامنتهای زیادی داشت !

نظرات 13 + ارسال نظر
mohammad جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 15:38 http://m-r-rahimi.blogfa.com

خو جوک ندارم حال سرچم ندارم پ لایک

مرد: زن! تو چرا رفتی باز سه دست لباس نو خریدی، آخه نمی گی من از کجا پولشو بیارم؟

زن: عزیزم، می دونی من اصلاً آدم فضولی نیستم!




















اینم ی جوک واس شما واس نظر تو بقیه سایتا استفاده کن

شکوه پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 12:57 http://shdl.ir

منم ته دیگ خییییییییییلی دوست دارم

کدوم خر دوست نداره من واسش میمیرم

رخساره چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 14:02 http://rokhsareh-banoo.blogsky.com

مونای عزیز سلام
یه نظر بدم ناراحت نمیشی؟
فونت مطالبت خیلی ریزه . میشه درشتش کنی که آدم ازشون نگذره و حوصله کنه همه رو بخونه؟

چشم عزیزم حتما چرا ناراحت بشم نظر شماست دیگه

سیا چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 08:48

خیلی جوک بلدیا مناخانمخنده:

پس چی فک کردی?

سیا سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 00:20

زن حاجی برای سومین بار بود که تو حموم تا لباساشو در میاره
زنگ خونشونو میزنن.
اولین بار گدا،دومین بار پستچی و سومین بار....!
یواشکی از پنجره ی حموم بیرونو نگاه میکنه و میبینه حسن آقا که هر دو چشمش کوره پشت دره.
خیالش راحت میشه که دیگه احتیاجی به لباس پوشیدن نداره.
لخت میره درو باز می کنه و میبینه حسن آقا یه جعبه شیرینی گرفته.
میارتش تو خونه، یه چایی براش میاره و لخت میشینه روبروش.
میگه چی شده یاد ما افتادی حسن آقا؟ شیرینی واسه چیه؟ خبریه؟
حسن آقا میگه: والا هفته پیش چشمامو عمل کردم گفتم شیرینی بگیرم خدمت برسم...

حرف و جوک بد ممنوع

miss.r دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 21:21

ازاد بونی کوبانی پیروز بیت


دوای چنیکو هاتگی حر امه؟



حر نااهاتی خاستر بو

mehdi دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 16:32 http://jok2jok2014.blogsky.com

آره ته دیگ سیب زمینی رو خوب اومدی

خخخخخخخخخخخخخ راس میگی

mahsa دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 16:26 http://twoalonegirls.blogfa.com/

خوشی یعنی یهویی نگاش کنی ببینی اونم داشته به تو نگاه میکرده.
خوشی یعنی اون لحظه که میفهمی عاشق شدی
خوشی یعنی وقتی یه فسقلی انگشتتو میگیره
خوشی یعنی کش و قوس بعد از بیدار شدن
خوشی یعنی یه داداش که همیشه همراهته
خوشی یعنی وقتی مامانت یه بشقاب میوه پوست گرفته میذاره جلوت
خوشی یعنی نتونی جلوی خندتو بگیری
خوشی یعنی یه قلک سنگین
خوشی یعنی به سیب زمینی سرخ کرده ناخونک بزنی
خوشی یعنی اینقدر بخندی که دلت درد بگیره ...

ای واسه ناخونک ب سیب زمینی.

سیا یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 16:02

- از نظر هندوانه تمام انسان ها چاقوکش هستن.

سیا یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 16:01 http://eshghemans.blogsky.com

یه وقتایی انقد به آدم میگن :
تو باید محکم باشی ، تو باید محکم باشی :||
که احساس میخ طویلگی به آدم دس میده !!

والا چی بگم

سیا یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 16:00 http://eshghemans.blogsky.com

وستم زنگ زده خونمون مادر بزرگم گوشی رو برداشته
در حالیکه گوشی دم دهنشه از من میپرسه بگم هستی یا نیستی؟!!!
من :|
مادربزرگمم همچنان منتظر جواب من! :|

وااااااااااااای اعصاب ادمو خورد میکنه

سیا یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 15:56

لذتی که توی باز و بسته کردن درِ باتریِ کنترل تلویزیون
موقعِ تماشای تلویزیون هست،
توی تماشای خود تلویزیون نیست!

. خخخخخخخخخخخخخ

رخساره یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 11:51 http://rokhsareh-banoo.blogsky.com

پست جدید گذاشتم که!...

اومدم که!...



شاید نظرم نیومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد