P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

مامانم چند روزیه رفته مشهد ، دیروز لباسهای تمیز تموم شدند ؛ ذخیره ی ظرف و کاسه هم نهایتا تا دو روز دیگر جوابگوئه !!!

تنها برتری ما نسبت به نسل های قبلی و بعدیمون اینه که:
هرموقع که بخواهیم، میتونیم دوش بگیریم!
.

.
.
.
.
.
.
قبل تَر از ما که حموم نبود؛
بعدتر از ما هم آب نیست!!!







از غضنفر میپرسن میدونی چرا غواصان از پشت میپرن تو دریا؟میگه خوب اگه از جلو بپرن میوفتن تو قایق


با کدام تبلیغ بیشتر قر میدهید؟؟
۱. برنج هایلی
۲. بستنی پاندا
۳. شیرین نوین
۴. لوسی :|



پدر از پسرش پرسید: امتحان ریاضی امروزت چطور بود؟

پسر: یکی از جوابهام غلط بود.


پدر: معلمتون چند تا سؤال داده بود؟

پسر:پنج تا.

پدر: این خیلی عالیه، پس بقیه سؤال ها رو درست حل کردی؟

پسر: نه دیگه، اصلا وقت نشد به بقیه نگاه کنم..!!



دلیل اینکه من دکتر نشدم اینه که از ارتفاع میترسم

درسته ربطی نداره


ولی به توام ربطی نداره

یاد نگرفتی تو زندگی کسی دخالت نکنی ؟!




دیشب بابام داشت اخبار میدید بهش گفتم:
بابا میدونستی خر میتونه از پله ها بالا بره ولی نمیتونه از پله پایین بیاد؟
گفت: خودم دیدم دیروز از پله ها اومدی پایین!

بیخودی شایعه سازی نکن
من:|
مهر پدری:|



همیشه من دنبال جواب این سوال بودم :
چرا سیصد تومن ، سی تا صد تومنی نمیشه ؟؟؟
ولی هشتصد تومن ، هشت تا صد تومنی میشه ؟؟؟
نه واقعا چرا ؟





من هر روز از خونه که بیرون میزنم رو یه کاغذ مینویسم
امروز قراره بمیرم که اگه احیانا مردم ، بگن یارو چقد خفن بوده ، از قبل میدونسته !!!



نظرات 7 + ارسال نظر
zari پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 15:09 http://hashtakia.blogfa.com

مرسی مونا جووون کپی کردم حسابی

میدونم خانومی ممنون ک کپی کردی

foollovely پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 13:47

اجی اگ میشه بیا تو ادرس جیمیلم اخه یکی خصوصیه

چشم

Tαηнα پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 13:28 http://ba-too.blogfa.com/

░░░░░░░░███████████████░░░░░░░░
░░░░░█████████████████████░░░░░
░░░░████████████████████████░░░
░░░██████████████████████████░░
░░█████████████████████████████
░░███████████▀░░░░░░░░░████████
░░███████████░░░░░░░░░░░░░░░███
░████████████░░░░░░░░░░░░░░░░██
░█░░███████░░░░░░░░░░░▄▄░░░░░██
█░░░░█████░░░░░░▄███████░░██░░█
█░░█░░░███░░░░░██▀▀░░░░░░░░██░█
█░░░█░░░░░░░░░░░░▄██▄░░░░░░░███
█░░▄█░░░░░░░░░░░░░░░░░░█▀▀█▄░██
█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░██░
░███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░█░░
░░█░█░░░░░░░█░░░░░██▀▄░▄██░░░█░
░░█░█░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░█░
░░░██░░░░░░█░░░░▄▄▄▄▄▄░░░░░░█░░
░░░██░░░░░░░█░░█▄▄▄▄░▀▀██░░█░░░
░░░██░░░░░░░█░░▀████████░░█░░░░
░░█░░█░░░░░░░█░░▀▄▄▄▄██░░█░░░░░
░░█░░░█░░░░░░░█░░░░░░░░░█░░░░░░
░█░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░
░░░░░░░░█░░░░░░█░░░░░░░░█░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░████████░░░░░░░

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عین خودشه

Tαηнα پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 11:35 http://ba-too.blogfa.com/

─▄▀▀███═◯
▐▌▄▀▀█▀▀▄
█▐▌─────▐▌
█▐█▄───▄█▌
▀─▀██▄██▀

اینم نارنجک دوست داشتی بترکون وبتو


اااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا نترکید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سیا چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 20:44

ﻣﻦ ﺗﻮ ﺑﭽﮕﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺯ ﮔﻢ ﺷﺪﻥ ﺑﺘﺮﺳﻢ

ﺍﺯ ﭘﯿﺪﺍﺷﺪﻥ ﻣﯿﺘﺮﺳﯿﺪﻡ

ﭼﻮﻥ ﻭﻗﺘﯽ ﭘﯿﺪﺍﻡ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﻃﻮﺭﯼ ﻣﯿﺰﺩﻧﻢ ﮐﻪ …

ﺁﻗﺎ ﻭﻟﺶ ﮐﻦ ﺑﻐﺾ ﺭﺍﻩ ﮔﻠﻮﻣﻮ ﺑﺴﺖ !

منم

foollovely چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 20:26

سلام مونا جون میشه ی سوال ازت بپرسم؟

بله؟بفرمایید



فک کنم میدونم راجع ب چیه

Tαηнα چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 16:45 http://ba-too.blogfa.com/

یارو تو خیابون دستشو کرده تو جیبم ، بهش میگم دست شما تو جیب من چکار میکنه ؟ بهم لبخند زده میگه :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی...مثلا من توام
این چه وضعشه دیگه

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ کم کم داره خطرناک میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد