P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

خیلی باحاله رمز گوشیتو بزاری (گه نخور) الان یه ماه دوستم میگه رمز گوشیت چیه میگم گه نخور

پسر خالم آیپدشو گذاشته بود رو زمین
منم فک کردم از این ترازو دیجیتالاس رفتم روش وایسادم
هیچی دیگه بیچاره کور شد از بس گریه کرد
متأسفم ولی...
.
.
.
الکی مثلن من دکتر جراح اتاق عملم…
طرز صدا کردن مامانم زمانى که غذا آمادست!

تخم مرغ : عزیزم ، الهى مادر فدات شه بیا غذا حاضره.


کوکو : عزیزم غذا آمادست

خورش : بیا دیگه غذا یخ کرد

مرغ : ما الان مى خوریم و جمع مى کنیم

کباب : اصلا صدا نمى کنه بعدا میگه هر چقد صدات کردیم نیومدى






ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﺭﺩآﻭﺭﺗﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﺱ ﮐﻪ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻧﺸﺴﺘﯽ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﺎﺕ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ﻭ ﺗﻮ ﺣﺘﯽ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﮐﺪﻭﻡ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ !
شما هم وقتی به کسی میگین فلان ساعت بیدارم کن وقتی که داره بیدارتون میکنه از کرده خودتون پشیمون میشین ؟







پیام های تبلیغاتی ایـــرانسل رو غیر فعال کردم دیدم دارم از تنهایی دق میکنم
دوباره فعالش کردم
یعنی داغونما.......

نظرات 4 + ارسال نظر
mahsa پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 21:26 http://twoalonegirls.blogfa.com/

نگران نباش برو
من تنها نیستم
تنهایی هست ، دلتنگی هم قول آمدن داده
غروب هم هست
من می میرم ، تو برو نگران من نباش...!

ا چ جالب یاد ما افتادی

zari پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 18:52 http://hashtakia.blogfa.com

مونا جون میشه بپرسم این جکارو از کجا میاری اخه خیییییییییلی باحالن

ن دیگه من خوباشو میزارم تو وبم ادرسشو نمیگم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

foollovely پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 18:37

اصن من هر وقت میام وبت روحم شاد میشه خخخخخخخخخخ

ممنون جانم پس همیشه بیا

زهرا پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 16:43 http://starmylive.blogfa.com

سلام. وبلاگ خیلی قشنگی دارین. من میخوام واسه پست ثابت وبلاگم 200 تا کامنت داشته باشم. برام خیلییییییییی مهمه.ممنون میشم اگه به منم ی سری بزنی و نظرتو درباره ی وبلاگ و پست ثابتم بذاری.

حالا چرا 200 تا؟چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد