P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

دقت کردین ؟ ثابت کردن اینکه یه نفر تو خواب خروپف میکنه از اثبات قتل سخت تره !



ﻭﺍﻟﻠﻪ ﮔﯿﺮﮐﺮﺩﻡ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ .....

 

.
.
.
ﺑﺮﻡ ﻏﺰﻩ ﮐﻤﮏ ...

 


ﯾﺎ ﺑﺮﻡ ﻋﺮﺍﻕ ؟

 

 


ﺍﺯ ﺍﻭﻧﻮﺭ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺮﻡ ﺳﻮﺭﯾﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻨﮓ ﺑﺎ

 


ﺩﺍﻋﺶ ...

 


ﺍﻣﺎ ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺣﺰﺏﺍﻟﻠﻪ ﻫﻢ ﻣﯿﺴﻮﺯﻩ

 


....


....

 

ﺁﺧﺮﺵ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺑﺮﻡ دبی ﯾﻪ ﻣﺪﺕ ﻓﮑﺮﮐﻨﻢ !

 






یک معمای خیلی جالب:

 


سه تابچه تو خونه بودن

 


اولی عشق نام داشت

 


دومی محبت نام داشت

 


و سومی دوستت دارم بود

 


یک روز پدرشان عشق و محبت رابه بازار برد

 

 


حالا بگو کی خونه مونده؟؟؟؟

 


نشنیدم بازم بگو؟

 

 


واقعاً؟!!!!!

 

 







ﺑﺨﻮﻧﯿﺪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﻣﯿﻤﯿﺮﯾﺪ
.
.
.
.
ﭘﺎﮐﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﻟﻢ ﻧﯿﻮﻣﺪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﻤﯿﺮﯾﺪ

 

 


ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺑﺮﺍﻡ ﻋﺰﯾﺰﯾﻦ

 








تو خیابون با دوستم نشسته بودیم رو کاپوت یه بنزه

 

 


.بعد دختره اومد گفت : آقا ماشینتون خراب میشه ها ، کاپوتش فرو میره !

 

 


منم گفتم : نترس خانم یکی دیگه میخریم ؛ جایی میرید برسونمتون ؟

 

 


بعد یه نگاه بهمون کرد در بنزو باز کرد گازشو گرفت رفت !

 


مام سینه خیز اومدیم تا خونه








٥٠ تومن گذاشتم ته کمد زیر لباسام که یادم بره و بعداً ببینم روحم شاد شه
الان شش ماهه که گذشته ، ساعتى نیست که بهش فکر نکنم !


نظرات 3 + ارسال نظر
fati دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 15:13 http://kardastifati.blogsky.com

manam ye jabe doros kardam toosh50toman endakhtabm bad ghayemesh kardam......vali harrooz miram chek mikonam

zari جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 21:56 http://hashtakia.blogfa.com

واااای من اینارو یه جا خوندم ولی یادم رفته چه سایتی بود

ن خیر با اجازت هیچ جا نخوندی

foollovely جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 21:27

من ی پنچ تومنی از تو کتاباش پارسالم پیدا کردم اینقدر بال بال زدم که پر و بالمو بستن خخخخخخخ

منم تو جیب اون لباسی که واس عید واسم خریدن اما تنگ بود فقط ی بار واس یکی از مهمونی های عید پوشیدم ی 5 تومنی پیدا کردم تا همین چند وقت پیش از نهایت خوشحالی دلم نمیومد خرجش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد