P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

مامانم داشت واسه امریکاییه هفت سینو توضیح میداد میگفتit should start with S like apple

در خبرها آمده که ایران با کشورهای همسایه قرارداد خط لوله گاز اسلامی منعقد کرده:
براستی خط لوله اسلامی یعنی چه؟
یعنی لوله هایش ختنه شده است!؟

یا گازش بدون الکل است؟
شاید هنگام اتصال صیغه عقد خواند شده!؟
گازش از مسلمانها متصاعد شده؟
کنار این لوله ها، ذبح اسلامی شده؟
لوله هاش حجاب داره؟
قرار از این لوله ها اختلاس رد بشه!؟
و هزاران سوال بدون جواب دیگر!!!!!











شاید قبول کنم به جای موکت بگم فرشینه
شاید قبول کنم به جای فلاسک بگم دمابان
شاید قبول کنم به جای کپسول بگم استوانک

شاید قبول کنم یه جای چیپس بگم برگک
شاید قبول کنم یه چای سوییت بگم سراچه
و حتی شاید قبول کنم به جای فلش بگم پیکانه
اما هیچ رقمه تو کتم نمیره که باید به جای 'کراوات" بگم"دراز آویز زینتی"
.
.
.
.
خواهشا یه کم توجه کنین مسئولین
لااقل حروف اولشو جمع می کردین میشد"داز"
والا









با بابام رفتیم کولر درست کنیم…

گفت: اون سیم آبیه که لخته رو بگیر…


من هم گرفتم..گفتم خوب بعدش…

گفت: حالا اون مشکیه رو بگیر دستت…

من هم گرفتم دستم…

بعد گفت: عجیبه…

چی عجیبه بابا؟

گفت:آخه اینا یکی شون باید برق میداشت…

یه همچین خانواده ی گرمی داریم ما…











نظرات 5 + ارسال نظر
foollovely جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 14:35 http://justcalm.blogfa.com

دراز آویز زینتی - کش لقمه-دمابان-برگک-سراچه و... من عمرا اگ تو کتم بره اقا من اصن نمیگم اینارو

والاه بخدا

mahsa پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 22:51 http://twoalonegirls.blogfa.com/

دراز اویز زینتی
ینی داغون این سازمان فرهنگ و ادب فارسیم منم

اومدن زبان فارسی رو زنده نگه دارن فکککککر کنم

رخساره پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 22:02

سلام عزیزم

ازت ممنونم که به یادمی...کمی گرفتارم...دیربه دیرمیام.‌‌

دشمنت گرفتار باشه عزیز

mehdi پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 15:16 http://jok2jok2014.blogsky.com

من برم یه دراز آویز زینتی بگیرم وبیام

سر رات یه دمابان هم بخر رایانک مالشی منم خراب شده برو درستش کن بی زحمت

nastaran پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 13:23 http://veryprefect.blogfa.com

مث همیشه جیگر بودن

ممنون جیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد