P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

همانا به تجربه دریافته شده است: کسی که در رقص بلند کردنش سخت است، نشاندنش به مراتب سخت تراست

ﺗﻠﻮﺯﯾﻮﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﻫﻔﺘﻪ 17ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ
ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ،ﻣﻌﺘﺎﺩ ﻫﺴﺘﯿﺪ...
.
.


.
.
ﺑﻨﺎﻡ ﺧـــﺪﺍ
ﯾﮏ ﻣﻌﺘﺎﺩ ﻫﺴﺘﻢ|:
ﻫﺮ ﺭﻭﺯ 20 ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ^_^

ﺑﻘﯿﺸﻢ ﺧﻮﺍﺑﻢ ...
ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﻭﺍﯾﻞ ﺗﻔﺮﯾﺤﯽ ﻣﯽ ﺯﺩﻡ







ﭘﯿﺮﺯﻧﻪ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ
ﮔﻔﺖ ﻧﻨﻪ ﺟﻮﻥ ﻟﮑﻪ ﺑﺮ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﻋﻔﺎﺩﻩ ﮔﻔﺖ ﻧﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ

ﭘﯿﺮﺯﻥ ﻫﻢ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﺧﻮﺏ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ
ﺍﮔﻪ ﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﻏﻮﻧﺖ ﻣﯿﺰﺩﯼ
ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ ﻫﻮﺍ !








تو دنیا فقط وفقط یکی هست که فقط برای تو نفس میکشه،
..
.

.
.
.
.
.
.
.
.
اونم دماغته.

.

.

.

والا همش که نباید احساسی باشه یکم با حقیقت رو به رو شو






دیروز رفتم نمایشگاه یدونه مازراتی دیدم خوشم اومد؛
این ماه حقوقمو بگیرم.
.

.
.
.
.
.
.
.
ی آژانس میگیرم میرم دوباره میبینمش!!!







از مزایای اینترنت دیال آپ اینه که می‌تونید در زمان لود شدن برید توالت و حتی حموم

.

.

.

.
.
! شایدم یکی از فامیلامون تو این فاصله بچه دارشد









تو خونمون از ترس مامانم طوری فرهنگ سازی شده

که همه با لیوان میرن دم یخچال ولی پارچو سر میکشن

و خیلی آروم میان لیوانو میزارن سر جاش میرن …








یک مرد و یک زن هستند که در دنیا خوشبخت ترینند..

اولی مردی که من خانومشم..


دومی زنی که من عروسشم ..

والسلام ...

بامنم بحث نکنید.








ﻃﺒﻘﻪ ﺑﻨﺪﯼ ﺁﯾﮑﯿﻮ:
دختر
ﻧﺎﺑﻐﻪ

ﺗﯿﺰﻫﻮﺵ
ﺑﺎﻫﻮﺵ
ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ
ﮐﻢ ﻫﻮﺵ
ﺩﯾﺮﻓﻬﻢ
ﮐﻢ ﻓﻬﻢ
ﻧﻔﻬﻢ
ﮔﯿﺞ
ﭘﺮﺕ

پسرام چون ندارن جز رده بندی محسوب نمیشن

ینی دخترنیستی اگه کپی نکنیاااا...:)))))))







یه دونه موز خریدم شد 1100 تومن
پوستشو کندم گذاشتم رو ترازو وزن کردم.
وزن پوستشو در 1100 ضرب کردم بعد تقسیم بر وزن کل موز کردم، قیمت پوستش شد 450 تومن!
هیچی دیگه، پوستش رو هم خوردم.






روزی شیخ سر سفره دیسی که درونش کباب بودندی را برداشت و آن را در گوشه ای پنهان کردندی
و ناله سر داد که دی س کو؟؟؟
مریدان هرکدام به دنبال دیس روانه گشتند و در پی آن در آمدند

و مایوس از پیدایش دیس پیش شیخ شرف یاب شدنی
ناگه شیخ خنده ای بس شیطانی سر داد و بگفت همانا که دیس در نزد خود پنهان کردیم تا شما را سرکار بنماییم و بساط سرور و مفرح ذاتی فراهم کنیم
مریدان که از این شوخی شیخ ب شگفت آمدند و به شادی پرداختند و هلکوپتری ها و بریک ها زدندی و عده ای سر به ره بیابان نهادند
از آنجا بود که به مکانی که در آن به شادی
میپرداختند دیس کو گفته شد و بر اثر گذشت زمان به دیسکو تبدیل گشت









یکی تو پیجش نوشته بود:
بچه ها من پام شکسته یه مدت نمیتونم بیام کلوب... :(

گزیده اى از کامنت هاى هموطنان غیورمان را با یکدیگر مرور میکنیم:

1.عـــــــــــــــــه!!!!!! مگه پیاده میاى کلوب...؟؟؟؟؟!!!!!
2.مگه تو با پات تایپ میکنى...؟؟؟!!!!
3.این سریو با تاکسى بیا کرایت با من...
4.ببین من مسیرم میخوره ها!!! میتونم تا یه جایى برسونمت!!!
5.عیب نداره به علی میگیم واست مرخصى استعلاجى رد کنه!
.
هنر نزد ایرانیان بود و رفت










گوشیمو گم کردم
رفتم کلانتری میگم گوشیمو گم کردم!
.

.

.
میگه کجا گم کردی؟
میگم پارک..!
میگه چرا رفتی پارک؟ :|
اصلا با کی رفته بودی؟ :|
گروهبان صفدری......
ببرش بازداشتگاه!:|

نظرات 6 + ارسال نظر
سیا یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 18:10

نیم بند استعاره ازدل شگسته که بادلبر کامل میشه

بعد شگسته چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

شهاب یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 14:19 http://ruue.blogfa.com/

مشغول چی؟

حل مسئله

nastaran یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 10:03

خیلی قشنگ بود

همیشه قشنگن

سیا شنبه 20 دی 1393 ساعت 23:36 http://eshghemans.blogsky.com

این زندگی به زور

زیبا نمیشود

با نیم بندی که نیست

این دل شکسته

دوا نمیشود

نیم بندی یعنی چی؟

بچه های بالا شنبه 20 دی 1393 ساعت 22:52 http://www.zohi-hani.blogfa.com

بیا تو نظر سنجیم تو وبم شرکت کن میخوام نظرتو بدونم

خیلی عالی

شهاب شنبه 20 دی 1393 ساعت 18:46 http://ruue.blogfa.com/

دس خوش ایکیو

خیلی وقته مشغولی نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد