P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

من از همین جا پدر و مادر مو ب چــــالش سکوت در مقابل دیدن کارنامم دعوت میکنم... با تشکر از همه چالش جهانی هست!!!

آقا پسرا هر وقت تونستید
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها چیه
فکر میکنید از دستتون کاری بر میاد آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟






دختره اسم پروفایل شو گذاشته رقیب سرسخت پرسیل در چربی زدایی!!
رفتم pv میگم خانوم اسمتون چیه؟؟
.

.
.
.
.
میگه واااایییی شما پسرا چقدر خنگید.اسمم گلیه.








دیگه تنهاتو کوچه نمیام
.
.
.
الکی مثلا قشنگتر از پریام








ااااااااااااااااااااااااااااااااااه من چقد خرم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مصلن من پسرم

حس بد یعنی : فیلم رقصیدن ۱۰ سال پیشتو توی جمع ببینی :(

آدمیزاد موجود عجیبیه؛
برای هدایتش صدوبیست وچهار هزار تا پیامبر کفایت نکردن،
.
.
.
.
.
.
.
اما برای گمراه کردنش یک شیطون کافی بوده!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
برید حالشو ببرید تا کشفیات بعدیم شمارو به خدای بزرگ میسپارم خدانگه دار!





هرچقدر آدمها رو بیشتر میشناسی به حضرت سلیمان بیشتر حق میدی

که چرا میرفت با یه مشت گاو و گوسفند و بلبل درد دل میکرد =))






پسر: عزیــــــــــــزم!!!

دختر: جووونـــــم!!!

پسر: گــــــــــلِ من!!!

دختر: جانــــم؟؟

پسر: عشــــــقم!!!

دختر: جان؟؟؟

پسر: زندگـــی من!!!

دختر: بله؟؟؟

پسر: نفسِ من!!!

دختر: زهـــرمار! بازم اسمم یادت رفته؟؟؟!!







یارو تو ژاپن راننده ی تاکسی میشه…

هرکی براش دست بلند میکنه

 میگه شوخی نکن دیگه…

 تورو الان رسوندم..!








لذت بردن یعنی اینکه بری مهمونی، دخترشون برات شربت بیاره

آروم بگی :خودتون درست کردین؟؟ اونم با عشوه بگه : بله نوش جان

تو بگی : پس نمی خورم ، مرسی !



شباش شباش چیست؟ حرحتی است محترمانه برای وحشی کردن فرد در حال رقص

دونفر سر توالت فرهنگی دعوا میکنن یکی میاد میگه چرا دعوا میکنید اولیه یکیشون میگه من دو روزه از این چشمه اب میخورم اقا اومده توش ریده :)




به غضنفر میگن با ماهیچه جمله بشاز میگه خر در برابر ما  هیچه





انواع ریدن بچه ها :5 ماهگی تو دستت /5سالگی تو عصابت /15 سالگی تو هیکلت/25 سالگی تو پولت/وقتی مردی تو روحت :))))))))






از یارو میپرسن نظرت در مورد زن دوم چیه؟ میگه: مثل انرژی هسته ای میمونه و زن اول هم مثل امریکا نمیتونه هیچ غلطی بکنه




یا رو پشه بند میخره شب نمیخوابه تا صبح پشه هارو مسخره میکنه .!!!!!!!!!!!





نصیت 2015: تو این اوضاع بی شوهری اگه پسری کد پستی هم داد باید قبول کنی





مزدور چیست؟نوعی موز که در مناطق دور یافت میشود





ارتباط برخی از ترانه ها با مباحث شرعی ای قشنگ تر از پریا تنها تو کوچه نریا : نهی از منکر خوشگلا باید برقصن:امر به معروفای خانوم کجا کجا؟ : صیغه فوضولیدلم فقط تورو میخواد:تارک الدنیایه ماچ دادو دمش گرم:اکرام ایتامنمره بیست کلاسو نمیخوام : ایثار




مورد داشتیم طرف تو وصیت نامه اش نوشته درایو D رو ندیده فرمت کنید






قابل توجه شما تنبلا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.نه خوشم اومد هنوز اونقدر انرژی داری بیای پایین

دقت کردین ؟ ثابت کردن اینکه یه نفر تو خواب خروپف میکنه از اثبات قتل سخت تره !



ﻭﺍﻟﻠﻪ ﮔﯿﺮﮐﺮﺩﻡ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ .....

 

.
.
.
ﺑﺮﻡ ﻏﺰﻩ ﮐﻤﮏ ...

 


ﯾﺎ ﺑﺮﻡ ﻋﺮﺍﻕ ؟

 

 


ﺍﺯ ﺍﻭﻧﻮﺭ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺮﻡ ﺳﻮﺭﯾﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻨﮓ ﺑﺎ

 


ﺩﺍﻋﺶ ...

 


ﺍﻣﺎ ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺣﺰﺏﺍﻟﻠﻪ ﻫﻢ ﻣﯿﺴﻮﺯﻩ

 


....


....

 

ﺁﺧﺮﺵ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺑﺮﻡ دبی ﯾﻪ ﻣﺪﺕ ﻓﮑﺮﮐﻨﻢ !

 






یک معمای خیلی جالب:

 


سه تابچه تو خونه بودن

 


اولی عشق نام داشت

 


دومی محبت نام داشت

 


و سومی دوستت دارم بود

 


یک روز پدرشان عشق و محبت رابه بازار برد

 

 


حالا بگو کی خونه مونده؟؟؟؟

 


نشنیدم بازم بگو؟

 

 


واقعاً؟!!!!!

 

 







ﺑﺨﻮﻧﯿﺪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﻣﯿﻤﯿﺮﯾﺪ
.
.
.
.
ﭘﺎﮐﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﻟﻢ ﻧﯿﻮﻣﺪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﻤﯿﺮﯾﺪ

 

 


ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺑﺮﺍﻡ ﻋﺰﯾﺰﯾﻦ

 








تو خیابون با دوستم نشسته بودیم رو کاپوت یه بنزه

 

 


.بعد دختره اومد گفت : آقا ماشینتون خراب میشه ها ، کاپوتش فرو میره !

 

 


منم گفتم : نترس خانم یکی دیگه میخریم ؛ جایی میرید برسونمتون ؟

 

 


بعد یه نگاه بهمون کرد در بنزو باز کرد گازشو گرفت رفت !

 


مام سینه خیز اومدیم تا خونه








٥٠ تومن گذاشتم ته کمد زیر لباسام که یادم بره و بعداً ببینم روحم شاد شه
الان شش ماهه که گذشته ، ساعتى نیست که بهش فکر نکنم !


یه مــــــردادی غــــــرورشو به راحتـــی به دست نیــــــاورده کـــه هر وقت هرکی دلش خواست خـــــردش کنه ... !

هی توخوب گوش کن... ازت انتظار ندارم مرا درک کنی... "

 

من یک مردادیـــمشاید درکش خیلی برایت سخت باشد، عاشقت هم که باشم، باز هم غرورم

 

مهمتر است از چشمم که بیوفتی،

 

برای دیدنم هم باید التماسم کنی 

...

من یه مردادیم، با فلانی ها فرق دارم....

 

من برای خودم یک سری اصول و عقاید دارم...

 

برای همیشه به آنها پایبند خواهم ماند...

 

به خاطر هیچ چیز و هیج کس آنها را زیر پا نخواهم گذاشت....

 

ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻮﻧﺪﻥ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ

 

ﺳﺎﺯﺵ میکنم

 

ﻣﺎ

 

ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻧﻪ!!!!

 

قبول دارم برخی آدم ها به خاطر آنچه که هستم...

 

به خاطر اخلاقم...

 

به خاطر گفتارم...

 

و به خاطر ظاهرم دوستم ندارند...

 

من خود واقعی ام را به نمایش می گذارم...

 

و برای تحت تاثیر گذاشتن کسی مجبور به تظاهر نیستم.....

 

 یه مــــــردادی غــــــرورشو به راحتـــی به دست نیــــــاورده

 

کـــه هر وقت هرکی دلش خواست خـــــردش کنه ... !

 

غـــــــرورش اگر بشکـنـــــــه

 

با تـــکـــــه هـــایـــــش

 

شاهـــــــرگ زنــــدگـــــیت رو خواهــــد زد!!!!

 

وقتی یه مردادی رو بارها و بارها از خودتون رنجوندین...

 

دیگه انتظار نداشته باشین ...

 

مثله قبل واسش ارزش داشته باشین و دوستون داشته باشه...

 

چون خودش و احساسش واسش مهمه و شما زیر سوالش بردین......


چون من زاده ی مردادم!!


علم ریاضی تو خونه ما زیاد پیشرفت نکرده هنوزم به 500 تومن میگن پووووووونصد تومن

جونم براتون بگه ، دیروز رفته بودم ناصرخسرو واس یکاری ، یهو دیدم یکی کیف پولمو از جیبم کشید و در رفت منم افتادم دنبالش تا میومدم داد بزنم دزدددد دزددد بگیرینش پنج شش نفر هر کدوم به یه سمتی فرار میکردن :|
کلا وطنم پاره تنم...

خیلی باحاله رمز گوشیتو بزاری (گه نخور) الان یه ماه دوستم میگه رمز گوشیت چیه میگم گه نخور

پسر خالم آیپدشو گذاشته بود رو زمین
منم فک کردم از این ترازو دیجیتالاس رفتم روش وایسادم
هیچی دیگه بیچاره کور شد از بس گریه کرد
متأسفم ولی...
.
.
.
الکی مثلن من دکتر جراح اتاق عملم…
طرز صدا کردن مامانم زمانى که غذا آمادست!

تخم مرغ : عزیزم ، الهى مادر فدات شه بیا غذا حاضره.


کوکو : عزیزم غذا آمادست

خورش : بیا دیگه غذا یخ کرد

مرغ : ما الان مى خوریم و جمع مى کنیم

کباب : اصلا صدا نمى کنه بعدا میگه هر چقد صدات کردیم نیومدى






ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﺭﺩآﻭﺭﺗﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﺱ ﮐﻪ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻧﺸﺴﺘﯽ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﺎﺕ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ﻭ ﺗﻮ ﺣﺘﯽ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﮐﺪﻭﻡ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ !
شما هم وقتی به کسی میگین فلان ساعت بیدارم کن وقتی که داره بیدارتون میکنه از کرده خودتون پشیمون میشین ؟







پیام های تبلیغاتی ایـــرانسل رو غیر فعال کردم دیدم دارم از تنهایی دق میکنم
دوباره فعالش کردم
یعنی داغونما.......

مامانم چند روزیه رفته مشهد ، دیروز لباسهای تمیز تموم شدند ؛ ذخیره ی ظرف و کاسه هم نهایتا تا دو روز دیگر جوابگوئه !!!

تنها برتری ما نسبت به نسل های قبلی و بعدیمون اینه که:
هرموقع که بخواهیم، میتونیم دوش بگیریم!
.

.
.
.
.
.
.
قبل تَر از ما که حموم نبود؛
بعدتر از ما هم آب نیست!!!







از غضنفر میپرسن میدونی چرا غواصان از پشت میپرن تو دریا؟میگه خوب اگه از جلو بپرن میوفتن تو قایق


با کدام تبلیغ بیشتر قر میدهید؟؟
۱. برنج هایلی
۲. بستنی پاندا
۳. شیرین نوین
۴. لوسی :|



پدر از پسرش پرسید: امتحان ریاضی امروزت چطور بود؟

پسر: یکی از جوابهام غلط بود.


پدر: معلمتون چند تا سؤال داده بود؟

پسر:پنج تا.

پدر: این خیلی عالیه، پس بقیه سؤال ها رو درست حل کردی؟

پسر: نه دیگه، اصلا وقت نشد به بقیه نگاه کنم..!!



دلیل اینکه من دکتر نشدم اینه که از ارتفاع میترسم

درسته ربطی نداره


ولی به توام ربطی نداره

یاد نگرفتی تو زندگی کسی دخالت نکنی ؟!




دیشب بابام داشت اخبار میدید بهش گفتم:
بابا میدونستی خر میتونه از پله ها بالا بره ولی نمیتونه از پله پایین بیاد؟
گفت: خودم دیدم دیروز از پله ها اومدی پایین!

بیخودی شایعه سازی نکن
من:|
مهر پدری:|



همیشه من دنبال جواب این سوال بودم :
چرا سیصد تومن ، سی تا صد تومنی نمیشه ؟؟؟
ولی هشتصد تومن ، هشت تا صد تومنی میشه ؟؟؟
نه واقعا چرا ؟





من هر روز از خونه که بیرون میزنم رو یه کاغذ مینویسم
امروز قراره بمیرم که اگه احیانا مردم ، بگن یارو چقد خفن بوده ، از قبل میدونسته !!!



- الان وضعیت هوا در خوزستان جوری شده که دیگه لازم نیس وضو بگیری!! بری بیرون تیمم اتوماتیکه

امروز دیدم پشت یه پیکان نوشته بود:go with with :|
بعد از کلی تحقیق و تفحص در زبان و ادبیات انگلیسی دریافتم که منظورش اینه
برو بابا :|




نه دماغم عملیه
نه لبام و گونه هام پروتزه
نه هردیقه موهامو یه رنگ میکنم

نه لنز رنگی میزارم
خلاصه ساده ی ساده ام
میدونی چرا؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چون پول ندارم
میفهمی پووووول نداارم
اول فک میکردم خوشگلم ولی متاسفانه تازه فهمیدم پول ندارم :|






همسایمون نذری آورده بود اومدم تشکر کنم قاطی کردم گفتم خداروشکر!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بیچاره فکر کرد ما داشتیم از گشنگی میمردیم :| دوتا بهم داد !








یادش بخیر یه زمانی اسمِ تابستون میومد یاده گیلاسو هندونه و... اینا میوفتادم...
الان ساپورت همه چیو عوض کرده






وقتی خیلی پولدار نباشی خوبیش اینه که کسی به خاطر پول طرفت نمیاد
بدیش هم اینه که کلا کسی طرفت نمیاد

گوشیم زنگ خورد اومدم ببینم کیه دیدم هیچی نیومده . . . . . . . . . یهو دیدم رو گوشیم نوشته الکی مصلن من زنگ خوردم :-[

شرایط خوشگل شدن دخترا :
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به نام خدا هیچ شرایطی لازم نیست هَمشون خوشگلن ^.^
و من الله توفیق




موهایش سپید گشت
کودکی که دفتر خاطراتم را خواند

.

.

.

.

.

.

.

چون با سر کردمش تو گونی آرد تا بفهمه دفتر خاطرات شخصیه

کاملا شخصی

والاا





لیدی گاگا با اون لباساش قاعدتاً هر روز صبح که بیدار میشه میره جلو آینه میگه خب امروز چی نپوشم




دو تا دختر روستایی قرص اکس خوردن
.
.

.
.
.
.
.
.
رقص که بلد نبودن بیچاره ها تا صبح نون پختن





بیاین الان چند لحظه سکوت کنیم.............
بخاطر کسایی که رفتن پالتوخزدارخریدن
بخاطر کسایی که چکمه تا زیره زانوخریدن

بخاطر کسایی که چترکلاه وشال خریدن
ولی نمیتونن بپوشن!!!!
چون زمستون میگه:
»الکی مثلن من تابستونم!!





الکی مثلا و کوفت الکی مثلا و درد
باز شما یه چی افتاد سر زبونتون میخواید عنشو در بیارید ؟
.
.
.
الکی مثلا من متفاوتم …

این در چرا از جا کنده شده؟؟،!!!!! . . . الکی مصلن من خواستگار زیاد دارم خخخخ

خیلی مشتاقم بدونم اون بدبختِ خودشیرینِ سه نقطه ای که میگفت :
اجازه؟ مشق ها رو نمی بینید؟


الآن چه پخی شده !!



من واسه اونایی که بهم حسادت میکنن نفرین نمیکنم اللهی کور بشن

دعا میکنم تا خدا دوتا چشم دیگه هم بهشون بده ، تا بیشتر منو ببینن بسوزن ^_^



ﻓﺎﻝ ﺣﺎﻓﻆ میگیری ﺍﺯ ﻣﻲ ﻭ ﺑﺎﺩﻩ ﻭ ﻟﺐ ﻭ ﺯﻟﻒ ﻳﺎﺭ ﻣﻴﮕﻪ ...

ﺑﻌﺪ میری ﺗﻮ ﺗﻔﺴﻴﺮﺵ ﻣﻴﺒﻴﻨﻲ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻧﻤﺎﺯﺗﻮ ﺍﻭﻝ ﻭﻗﺖ ﺑﺨﻮﻥ !!!!

ﻻﻣﺼﺒﺎ ﺣﺎﻓﻈﻢ ﻓﯿﻠﺘﺮ ﮐﺮﺩﻥ




از غضنفر می پرسن : دوست داری چطوری بمیری ؟!
.
.
.
.
.
.
میگه : مثل بوآم ، در خواب و با آرامش !،
نه مثل مسافراش ، با ترس و وحشت !!







بدترین لحظه بعد یه بحث کردن اینه که یادت میاد باید چیزای بیشتری میگفتی‌ اما دیگه دیر شده





امروز
اسممو تو گوگل سرچ کردم
فهمیدم چندسال پیش تو یه تصادف کشته شدم!!!







یارو میره خواستگاری میگه پسته فروشم ، پراید هم دارم ؛ تحقیق میکنن گندش درمیاد که دکتره !





من هرچی راه میام خسته نمیشم..
.
.

.

. الکی مثلا من تنتاک پامه

عطسه گرامی، یا بیا یا برو! هیچ خبرداری که وقتی اون وسط گیر میکنی، قیافه آدم عین منگول ها میشه…؟؟

یکی از تفریحات کوروش بزرگ و انیشتین و حسین پناهی و خسرو شکیبایی تو اون دنیا اینه که …
.
.
.
.
.
.
.
.
هر روز فیس بوک رو چک کنن ببین تازگی ها جمله باحال چی گفتن!





پـیـش بـابـام نـشـسـتـم مـیـگـه فاطمه بـابـا چـقـدر پـول داری ؟؟؟
مـن : بـابـا بـه قـران پـنـجـاه تـومـن بـیـشـتـر تـو جـیـبـم نـیـسـت مـوقع امـتـحـانـا بـد بـی پـول شـدم
دو دقـیـقـه بـعـد بـرگـش گـف شـرط مـیـبـنـدم رو پـنـجـاه تـومـن
مـامـانـت الـان از تـو آشـپـز خـونـه مـیـاد داد مـیـزنـه بـهـت مـیـگـه دختر گـلـم شـام چـی واسـت درسـت کـنـم ؟؟فـسـنـجـون درسـت کـنـم کـه دوس داری ؟؟؟
مـنـم دیـدم دوس نـداره مـسـتـقـیم بـهـم پـول بـده بـه غـرورم بـر بـخـوره سـریـع گـفـتـم بـاوشـه از سـگ کـمـتـره کـه نـده
مـامـانـم از تـو آشـپـز خـونـه داد زد دختر گـلـم شـام چـی واسـت درسـت کـنم ؟؟؟ فـسـنـجـون کـه دوس داری واست درسـت کـنـم ؟؟o_0
بـابـام : خــــــانـــــم خـــــانــم بـــدو لـبـاس بـپـوش بـریـم خـونـه داداشـت پـول شـیـری‍ـنـی جـور شـد . دیـدی گـفـتـم نـقـشـمـون مـیـگـیره ^_^
ایـنـا خـانـواده نـیـسـتـن کـه راهـزنـن راهــــزنـــــــــــــ ...^_______^




چند فحش غضنفری قدیمی :
1 - از جلوی چشمام خفه شو
2 - فکر کردی فقط خودت خری

3 - کسی با تو زِرِ نزد
4 - صداتو واسه من داد نزن
5 - وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند

چند فحش غضنفری جدید :
1 - دستت بشکنه از زانو
2 - خودت گیر عجب آدم خری افتادی
3 - خودم دست دارم ، جوابشو میدم





صبح ها برای رفتن به محل کار تنبلی نکنید .

به این حقیقت بیندیشید که


در خواب نمی شود کار کرد اما در محل کار می شود خوابید .

خطبه از این سنگین تر …!!!؟؟؟

یه صلوات عنایت کنید .





روزی پسرکی وارد مغازه ای میشود و مغازه دار در گوشِ مشتریش میگوید:
«اون پسر رو میبینی؟ اون احمق ترین پسرِ دنیاست! ببین الان بهت ثابت میکنم!»
مغازه دار یه اسکناس یک دلاری توی یک دستش و دو تا سکه ی 25سِنتی توی دستِ دیگرش میگذاره و پسرک رو صدا
میکنه و بهش میگه:
«پسرم، کدوم دست رو میخوای؟»پسرک سکه ها رو بر میداره و از مغازه بیرون میره.
مغازه دار رو به مشتری گفت : «نگفتم؟»
بعدا وقتی مشتری از مغازه بیرون میاد، پسرک رو میبینه که داره از مغازه ی بستنی فروشی میاد بیرون.
میگه : «عمو جون, میتونم بپرسم چرا توی مغازه سکه ها رو انتخاب کردی؟»
پسر در حالی که بستنی رو لیس میزد، رو به مرد گفت:
«چون روزی که اسکناس رو بردارم، بازی تموم میشه!»




غضنفر واسه دوس دخترش نامه مینویسه. خط آخرش هم مینویسه
.
.

.
.
.
.
.
خدیجه نامه رو میزارم لا بلوکا بیا ورش دا

اگه به همسرت اس ام اس دادی و دیر جواب داد. .... مثبت فکر کن......شاید مرده :-P

روشی آسانتر برای پوست کندن موز
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
یعنی خاک بر سر گشادت





ﺩﺧـﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ ...... :
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ﻧﺘﯿﺠﻪ ﯼ ﺳﻮﻧﻮﮔﺮﺍﻓﯽ ﺯﻥ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺭﻭ ﻣﯿﮕﻢ ...
ﭼﯿﻪ ﻫﻤﺶ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺣﺮﻑ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﻨﯿﻦ ؟
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﻴﺎﻳﺪ ﺑﻐﻠـﻢ !



جای خالیت رو نه قهوه پرمیکنه نه سیگارونه حتی کتابوقلیون....................ولی اون دوستت بودااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟قدبلنده چشم رنگیه!!!!!!!!!!!!!اون شایدیه کارایی بتونه بکنه!!





یکی داشت توی خیابون راه می رفت

با خودش گفت به به چه روز خوبی


چه هوای عالی ای چه دنیای قشنگی

به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی گرفتنش!!!





گوگل جان!

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ای دانا
ای عقل کل
بذار حداقل دو تا حرف از نوشتمو تایپ کنم بعد حدس بزن!
آبرو حیثیتم رفت جلو بابام.. والا بخدا..







قبلا ها قهر کردن آسون تر بود!
الان باید از 100 جا طرفو بلاک کنی
فیسبوک،اینستاگرام،لاین،تانگو،واتس اپ،توییتر،وایبر،بیتاک،DiDi و ...
هفت خان رستمه لامصب :|
آخرشم از یه جایی میاد فحشو میده میره -____-

سه راه رسیدن به شوهر . . . . . . . . . . . . . . . . . . . شرمنده به علت بارش برف سنگین راه ها مسدود میباشند! :)))

نیت داشتم امشب یه پست احساسی و عاشقانه بذارم.. دیدم ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ بالا سرم ﻣﯿﮕﻪ:








ﯾﻪ ﭘﺴﺖ ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ ﺑﺬﺍﺭ ملت ﭼﻬﺎﺭﺗﺎ ﻓﺤﺶ ﺑﻪ ﻋﻤﺖ ﺑﺪﻥ بخندیم!!!



توی مهمونی، دوست دخترم روبروم نشسته بود،بهش اس دادم

بوسم میدی؟


یهو اخماش رفت تو هم،بلندشدو رفت

یه نگاه به اس انداختم دیدم نوشتم بوسگ میدی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تف توروح گوشی لمسی...:||||








ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻯ ﺷﻤﺎﻡ ﻳﻪ ﻛﻴﻒ ﻗﺪﻳﻤﻰ ﻭ ﺩﺍﻏﻮﻥ ﻫﺴﺖ

ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﻯ ﻣﺪﺍﺭﻙ ﻣﻬﻢ ﻭ ﺳﻨﺪﺍ ﺭﻭ ﺗﻮﺵ ﻣﻴﺬﺍﺭﻳﻦ؟!

ﻻﻣﺼﺐ ﺗﺠﺰﯾﻪ ﻧﺎﭘﺬﯾﺮﻩ !!!





تو هوای بارووووونی
.
.

.
.
.
.
.
.
خیلی راحت میشه از پنجره اتاقت تف کنی رو عابرین چیه همش که نباید عاشقونه باشه







رفتم قصابی دیدم داره مرغا رو پاک میکنه گفتم چرا این مرغه اینقدر چربی داره؟؟؟
.
.
.
.
میگه مرغای ماده معمولا اینجورین
مرغای ماده+_+
مرغای نر{_{
خروس9_9







ﺍﯾﻨﺎ ﮐﻪ ﺩﻫﻨﺸﻮﻥ ﺑﻮ ﮔﻨﺪ ﻣﯿﺪﻩ ﺍﯾﻨﺎﺭﻭ ﺍﺫﯾﺖ ﻧﮑﻨﯿﺪ
.
.

.
.
ﺍﯾﻨﺎ ﮐﻮﺩﮎ ﺩﺭﻭﻧﺸﻮﻥ ﺭﯾﺪﻩ



تاریخ تمام شدن آذوقه آجیل عید :
بادام هندی ۱ فروردین
پسته ٢ فروردین

بادام ۴ فروردین
فندق ۵ فروردین
تخم کدو ١١ فروردین
تخمه ژاپنى ١٣ فروردین
نخودچى ٢٨ آبان !!!





فتوای جدید مکارم شیرازی
.
خودم حرام هستم
زیرا اخیرا باعث شادی مردم شده أم!







سقف خونمون رو چه جوری ساختن

-دیوار خونمون رو کی رنگ کردیم

- دیوار ما چرا کجه؟
- اگر پنجره 0.5 سانت بره سمت چپ بهتره...
تفکرات من هنگام درس خوندن

ظاهرا آدم همه چیز رو راحت از دست می ده جز وزن

طرف بی دعوت میره عروسی !!؟؟؟
میبینه جلوش دوتا در هست
روی یکیش نوشته مهمانا با کارت و روی یکی نوشته مهمانان بدون کارت

چون کارت نداشته از در دوم میره تو
دوباره به دو در میرسه
روی یکی نوشته مهمانان با هدیه و روی یکی نوشته مهمانان بدون هدیه
چون کادو نداشتم از در دوم وارد میشه
که میبینه
..
.
.
.
برگشته تو خیابون اصلی





به دوست پسرم گفتم ﺗﻮ ﭼﺮﺍ ﻣﺜﻪ ﺑﻘﯿﻪ پسرا ﺑﺎ یک ﺷﻤﺎﺭﻩ ی ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺯﻧﮓ ﻧﻤﯿﺰﻧﯽ ﻣﻨﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ
ﮐﻨﯽ؟؟
.

.
.
ﮔﻔﺖ:آﺧﻪ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﻡ!!!! :(((
ﺗﻮ ﻋﻤﺮﻡ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻧﻊ ﮐﻨﻨﺪﮔﯽ ﻧﮕﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ :||||||

کسافت دایره شناختش از من خیلی وسیعه








یعنی دهنم آسفالته
.
.
.
.
دیشب تا صبح نشستم با هر دینی حساب کردم میرم جهنم..
.
.






مشترک گرامی، حرکت زشت و ناپسند شما را در حمام دیدیم! هیچکس تنها نیست همراه اول.پس دیگه اینکارا رو نکنید....






تو ایران دوتا چیز هیچوقت درست نمیشه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
١_فوتبال
٢_بقیه چیزا






صدا و سیمای ما جایی است که دختره به باباش میگه تولدت مبارک

.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

بعد میره مامانشو بوس میکنه:))

پسر به دختر : میخوای خورشید زندگی من باشی؟؟؟ دختر : آره پسر : پس به اندازه 130,000,000,000,000 کیلومتر از من دور شو...

همونطور که مستحضرید الان قیمت بشکه از خود نفت گرونتره! بر این اساس قراره از این به بعد تو ظرف یکبار مصرف نفت رو صادر کنیم و اگه همینطور پیش بره کشورهای خواهان نفت باید با خودشون قابلمه بیارن!




زن به شوهرش میگه : تو هندوستان یک زن رو به قیمت یک گوسفند فروختند.. به نظر تو این بی انصافی نیست؟؟؟ شوهره میگه : نه اگه زن خوبی باشه می ارزه...





سکته چیست؟!
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سکته حال من بدبخت بود که وقتی بعد از یه نصف روز تلاش یه قابلمه لوبیا پلو پختم اونم با ته دیگ سیب زمینی زعفرونی رفتم تلفن جواب بدم برگشتم دیدم نامرد دوستام همه ته دیگ خوردن برای منم هیچی نذاشتن
این جا بازداشتگاهه قرار ببرنم زندان تا تاریخ اعدام مشخص بشه
زدم همشون کشتم ولی کاملا ارزششو داشت
عاشقتم ته دیگ سیب زمینی





آیامیدانیدکه ایده اولیه فیسبوک و وایبروشبکه های اجتماعی از ایرانیان دزدیده شده است؟
.
.
.
.
.
.
ایرانیان ازدیرباز احساسات وافکارخودرابرروی دیوارتوالت های عمومی بادیگران به اشتراک میگذاشتند ، هرچندلایک نمیخورد!! ،اماکامنتهای زیادی داشت !