P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

تحقیقات دانشمندان ! نشان داده جمله :

' تا 5 دقیقه دیگه آماده ام " از طرف خانمها


و " تا 5 دقیقه دیگه خونه ام" از طرف آقایان

به یک معنی است !!!

با جواب دادن به این سوال میتوانید بفهمید افسرده هستید یا نه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
افسرده هستید یانه؟

ﺍﮔﻪ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﭼﺎﺭ ﭘﻨﺞ ﺗﺎ SMS ﺩﺍﺩﯾﻦ ﺩﺳﺘﺘﻮﻥ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪ ﺑﺪﯾﺪ ﺑﻐﻞ
ﺩﺳﺘﯿﺘﻮﻥ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺷﻮ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﺑﻨﻮﯾﺴﻪ. ﺍﻭﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻧﻪ ..!!!والا!!!!!

ﺷﻤﺎﻫﻢ ﺗﺎ ﻣﻴﺎﻳﺪ ﺩﻭ ﮐﻠﻮﻡ ﺩﺭﺱ ﺑﺨﻮﻧﻴﻦ ﺟﺰﻭﻩ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﻣﻴﮕﻦ ﺑﻴﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﺩﻭﺭﻯ ﮐﻨﻴﻢ ﺍﺯ ﻫﻤﻤﻤﻢ :| ﻳﺎ ﻓﻘﺪ ﻣﻦ ﻫﻤﭽﻴﻨﻴﻢ؟!

کادو جوراب به مردا و هدیه طلا به زنان در ایران، نشون میده که مردای ایرانی اندازه طلا پول درمیارنو اندازه یه جوراب به زنشون پول میدن!!
این همه سال نفهمیدیم!!!!
.

.
.
.
من میرم به اکتشافات بعدیم برسم!!!!!!!

یه سوال میپرسم صادقانه جواب بدین.
.
.

.
.
.
اگه قرار باشه بین پورشه و همسرتون یکی رو انتخاب کنین دوس دارین پورشه تون چه رنگی باشه؟(

دقت کردین ؟
بعضی از این آدما آدم نیستن
خطای دیدن ..

آهای دختر خانومی که ابرو ور داشتن پسرا رو مسخره میکنی
.

.
.

.
.
.
اره با شمام
.
.
.
.
تا حالا رقصیدنشونو دیدین؟
.
.
شبیه پنگوئن فلجه که سرماخورده


اونم مسخره کنید خیلی باحال میشه

آقایون محترم
پسران گرامی
ای الاغی که میری تو دستشویی عمومی شماره تو مینویسی رو در و دیوار

.
.
.
.
.
خو احمق نفهم کدوم دختری میاد تو دستشویی مردونه؟! O-o
خو بیشوهووووووووور
اون آفتابرو تو حلقت جا بدم خوووووووبه؟!.

 مرد در حالی که داشت روزنامه می خواند رو به زنش کرد و گفت: در روزنامه نوشته  بررسی هایی که به عمل آمده نشان می دهد زن ها روزانه ۳۰۰۰۰ کلمه حرف می زنند در  حالی که این میزان در مورد مردها فقط ۱۵۰۰۰ کلمه است. زن گفت: علتش این است که ما باید هر چیز را دوبار تکرار کنیم تا مردها بفهمند.
مرد گفت: چیییییی؟

همسرم از من سوال کرد چه کسی را بیشتر از همه دوست داری!!!؟ گفتم : مادرم گفت : بعد از اون چی؟ گفتم : پدرم گفت : بعد از پدرت؟ گفتم : برادر و خواهرم گفت : ینی منو دوست نداری ؟؟ گفتم : تو سوال کردی چه کسی را دوست دارم ، نگفتی عاشق کی هستی !!! خوشحال شد و گفت عاشق کی هستی ؟؟ گفتم : بایرن مونیخ!!! نمیدونم چرا قهر کرد و رفت ؟!.... فکر کنم طرفدار رئال مادرید بود ...!! (

حجاب

دیروز : از پذیرفتن خانم های بدحجاب معذوریم!!! امروز: از پذیرفتن خانم ها، با شلوار کوتاه معذوریم!!! . فردا : خواهشا با شلوار وارد شوید.........

خدایش جک باحالتر از این توو ایران نداریم؛
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺧﻄﻴﺐ ﺟﻤﻌﻪ تهران :
ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﺎﻧﻪوزیر خارجه ﻣﺎ ﺩﺭ لوزان ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﻛﺮﺩ ﻛﻪ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺻﻠﺢ ﺩﺭ ﺟﻬﺎﻧﻴﻢ ﻭ ﺑﺎ ﻫﻴﭻ ﻛﺸﻮﺭﻱ ﺩﺭ ﺩﻧﻴﺎ هیچگونه خصومت ﻧﺪﺍﺭﻳﻢ ﻭ ﭘﻴﺎﻡ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﺻﻠﺢ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺍﺳﺖ...

ﺣﻀﺎﺭ :
تکبیر !!!
ﻣـــــــــــﺮﮒ ﺑﺮ ﺁﻣـــــﺮﻳﻜﺎ ...
ﻣـــــــــــﺮﮒ ﺑﺮ ﺍﺳﺮﺍﺋﻴﻞ ...
ﻣــــــــــﺮﮒ ﺑﺮ ﺍﻧﮕــﻠﻴـــﺲ ...

مامانم سوزنو گذاشته رو دسته مبل افتاده گم شده و همه جمع شدیم داریم دنبالش می گردیم ،

اومده صحنه رو بازسازی میکنه یه سوزن دیگه میزاره میندازه ببینه کجا میفته !

هیچی دیگه الان همه داریم دنبال دوتا سوزن می گردیم …

اقایون وقتی یه خانم بهشون میگه سردمه به سه دسته تقسیم میشن:

1- زرنگایی که بغلشون میکنن ؛)


2- اونایی که ژاکتشونو میدن :|

3- دسته سوم به دو دسته تقسیم میشن :

احمقایی که میگن : منم سردمه!!!

بیشعورایی که میگن : هیچم سرد نیست!!!

اﺳﺘﺎﺩ بهم گقت ﭼﺮﺍ ﻧﯿﻮﻣﺪﯼ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ؟

گفتم ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻛﻼﺳﺘﻮﻥ ﺑﺎ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺗﺪﺍﺧﻞ ﺩﺍﺷﺖ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﺑﯿﺎﻡ …

به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟؟؟؟

یکی نیست به این تعطیلات بگه:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آخه به کجا چنییین شتابااان؟؟؟؟

گردش تعطیلات

من تصمیم گرفتم تعطیلات عید برم همه جا رو بگردم..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
زیر فرش..زیر تخت..پشت یخچال..

دور دنیا

غضنفر ب زنش میگه امسال عید
میخوام ببرمت دور دنیا زنش میگه نه بریم یه جای دیگه

من و بابام

اکثر مکالمه های من و بابام :
من : سلام بابا !
بابام : نه :|

دروغ

چقدر دنیا کثیف شده…

.


.

.

.

.

.

.

.

.

امروز به دوست پسرم زنگ زدم

میگم کجایی؟میگه پیشه دوستم حامد…….

جالبه داشت دروغ میگفت!

چون حامد پیش من بود…..

باهاش کات کردم بار اولش نبود ب من دروغ میگفت .

دفعه قبلم الکی گفت پیش میلادم

بازم میلاد پیش من بود!!!!

خدایا خودت حقمو ازش بگیر به حق همین شب عزیز:/