P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

P: :) ;)

یه مــــــردادی غــــــرورشو به راحتـــی به دست نیــــــاورده کـــه هر وقت هرکی دلش خواست خـــــردش کنه ... !

هی توخوب گوش کن... ازت انتظار ندارم مرا درک کنی... "

 

من یک مردادیـــمشاید درکش خیلی برایت سخت باشد، عاشقت هم که باشم، باز هم غرورم

 

مهمتر است از چشمم که بیوفتی،

 

برای دیدنم هم باید التماسم کنی 

...

من یه مردادیم، با فلانی ها فرق دارم....

 

من برای خودم یک سری اصول و عقاید دارم...

 

برای همیشه به آنها پایبند خواهم ماند...

 

به خاطر هیچ چیز و هیج کس آنها را زیر پا نخواهم گذاشت....

 

ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻮﻧﺪﻥ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ

 

ﺳﺎﺯﺵ میکنم

 

ﻣﺎ

 

ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻧﻪ!!!!

 

قبول دارم برخی آدم ها به خاطر آنچه که هستم...

 

به خاطر اخلاقم...

 

به خاطر گفتارم...

 

و به خاطر ظاهرم دوستم ندارند...

 

من خود واقعی ام را به نمایش می گذارم...

 

و برای تحت تاثیر گذاشتن کسی مجبور به تظاهر نیستم.....

 

 یه مــــــردادی غــــــرورشو به راحتـــی به دست نیــــــاورده

 

کـــه هر وقت هرکی دلش خواست خـــــردش کنه ... !

 

غـــــــرورش اگر بشکـنـــــــه

 

با تـــکـــــه هـــایـــــش

 

شاهـــــــرگ زنــــدگـــــیت رو خواهــــد زد!!!!

 

وقتی یه مردادی رو بارها و بارها از خودتون رنجوندین...

 

دیگه انتظار نداشته باشین ...

 

مثله قبل واسش ارزش داشته باشین و دوستون داشته باشه...

 

چون خودش و احساسش واسش مهمه و شما زیر سوالش بردین......


چون من زاده ی مردادم!!


نظرات 9 + ارسال نظر
mehdi شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 21:19 http://jok2jok2014.blogsky.com

31 مرداد

شانس اوردی ی روز دیرتر میومدی شانس مردادی بودن رو از دست میدادی

foollovely جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 20:14

مونا خشن میشود



چشم چشم اجی جون

اصن غلط کردم ی چی گفتم حالا خخخخخخخ

عالیه پشیمان میشود






شیطون غلط کرد اجی جونم تو چرا؟

foollovely جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 19:56

ببخشید خو اقا سیا من ازتون معذرت میخوام قصد بدی نداشتم

ایشونم قصد بدی نداشتن


هیچکی قصد بدی نداشت



اصن من قصد بد داشتم




ول کنین خوش باشین ااااااااااااااااااااه

mehdi جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 19:41 http://jok2jok2014.blogsky.com

منم مردادیم

ایییییییییول چندم؟من 9 مرداد

سیا جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 17:02

ببخشید مناجان باعرض معذرت البته شماجواب این خانمی که اسمش هم ایرانی نیست رادادین

من چه ولنتاین باشه چه اسپندارمذگان بهونه ایست برای دوست داشتن عشق ورزیدن به هم دیگه که متاسفانه درجامعه ماکم شده است بعدش میتونستی بیای دروبلاگ خودم بنویسی وجواب بگیری


مناخانم ببخشید شما هم ولنتاینت هم اسپندارمزگانت مبارک

ای بابا دعوا نکنید بابا وللش اصن نخواستیم هرچی دوس دارین بگین کاریم ب حرف زدن و اسم هم نداشته باشین اصن اینجا دعوا ممنوع برین وب خودتون دعوا کنین

foollovely جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 13:49

اقا سیا ولنتاین هنوز یکی دوروز مونده بعدشم زشته ما ولنتاین جشن بگیریم ما ایرانیا خودمون ی روز برا عشاق داریم روز سپندان مزاگان هستش اگ به وب منم سر بزنید متوجه میشید http://justcalm.blogfa.com
البته مونا جونی بیبخشید تبلیغ کردما

باش خانومی تبلیغ کن چ اشکال داره

اقا سیا تو وب خودشونم مطلب ولنتاین ایرانی رو گذاشتن ایشونم اطلاع دارن منتها ایشون ایرانی خاجی نکردنو کل این ماه رو ولنتاین در نظر گرفتن بعله

سیا جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 11:14

روز عشق و فرار رسیدن ولنتاین برایتان مبارک وپرازکادوهای

خوشگل ونازباشه

والا خالیه خالیه

foollovely پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 22:37

الکی مثلا منم مردادیم ولی دوروخه ها من اذری اصیلم

اذریا گلن گل

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 22:35

خدایی خیلی سنگین بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد